Všeobecné obchodné podmienky
- 
Úvodné ustanovenia a definície
- Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú podmienky, za ktorých spoločnosť Sincere Kft, 1165 Budapest, Margit utca 114., budova 22., IČO: 01-09-330636, DIČ: , 26532066-2-42 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Budapest, oddiel Sro, adresa elektronickej pošty: sincere.slovakia@gmail.com, telefonický kontakt: +421 918122493 (ďalej len „Prevádzkovateľ“), poskytuje produkty a služby webového portálu registrovaným alebo neregistrovaným príjemcom (ďalej len „Zákazník“).
 
 
1.2. Tieto VOP upravujú niektoré podmienky súvisiace s nákupom na internetovej stránke www.sincere.sk
1.3. Zákazníkom je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá objedná výrobky uvedené na webovej stránke podľa týchto VOP. Zákazníkom sa rozumie neregistrovaný kupujúci, registrovaný kupujúci bez plateného prístupu, ako aj registrovaný kupujúci s plateným prístupom.
- VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, UTVORENIE ZMLUVY MEDZI STRANAMI
 
Rozsah týchto VOP pokrýva všetky služby elektronického obchodu poskytované na území Slovenskej republiky prostredníctvom elektronického obchodu (ďalej len: https://sincere.sk/ webový obchod) umiestneného na internetovej stránke https://sincere.sk/ (ďalej len: webová stránka). Ďalej sa rozsah týchto VOP vzťahuje na všetky obchodné transakcie na území Slovenska, ktoré sú uzatvorené medzi Zmluvnými stranami uvedenými v tejto zmluve. Na nákup v internetovom obchode https://sincere.sk sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a Zákona č. 634/1992 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru.
Nákup vo webovom obchode https://sincere.sk/ je možný elektronicky alebo osobne na odbernom mieste a Showroome Sincere prostredníctvom elektronickej objednávky spôsobom uvedeným v týchto VOP.
Táto zmluva je účinná od 1.1.2025 do odvolania. Obchodník má právo jednostranne meniť VOP. Obchodník zverejní zmeny na webovej stránke v deň ich účinnosti.
Objednávka uskutočnená vo webovom obchode sa považuje za elektronicky uzatvorenú zmluvu, na ktorú sa vzťahuje zákon V. z roku 2013 Občiansky zákonník, zákon CVIII z roku 2001 o niektorých otázkach služieb elektronického obchodu a služieb súvisiacich s informačnou spoločnosťou. Použijú sa ustanovenia zákona. Zmluva sa riadi nariadením smernice Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ o právach spotrebiteľov, zákona o ochrane spotrebiteľa, a smernice 2011/83/EU.
- Výklad použitých pojmov
 
PREVÁDZKOVATEĽ/Obchodník/: Sincere Kft, vlastník webovej stránky sincere.sk
PREDAJCA: Sincere Kft.
WEBOVÁ STRÁNKA: Registrovaná doména https://sincere.sk/ a jej subdomény
OBSAH: všetky digitálne informácie, ktoré je možné navštíviť, zobraziť alebo získať prístup na webovej stránke.
všetky e-maily, ktoré prevádzkovateľ https://sincere.sk/ zasiela svojim používateľom alebo zákazníkom elektronickými a/alebo inými informačnými prostriedkami.
Všetky informácie oznámené akýmikoľvek komunikačnými prostriedkami, na ktoré prevádzkovateľ https://sincere.sk/ upozorní užívateľa alebo zákazníka, bez ohľadu na to, či sú definované ako predzmluvné informácie alebo nie.
Všetky informácie týkajúce sa produktu, služby a/alebo cien stanovených prevádzkovateľom https://sincere.sk/ počas určitého obdobia.
Všetky informácie týkajúce sa produktu, služby a/alebo cien stanovených treťou stranou v danom období, s ktorými má prevádzkovateľ https://sincere.sk/ uzatvorenú partnerskú zmluvu na dobu určitú.
Všetky informácie týkajúce sa https://sincere.sk/ alebo akékoľvek iné privilegované údaje.
SLUŽBA: služba elektronického obchodu, ktorá prebieha výlučne na verejne prístupných plochách webovej stránky, t.j. poskytuje zákazníkovi možnosť uzavrieť zmluvu o kúpe produktu a/alebo služby výlučne elektronicky alebo iným telekomunikačným prostriedkom.
PRODUKT: všetky údaje, ktoré majú vzhľad (ak je to možné s obrázkami), popis a cenu na webovej stránke
ČLEN: osoba, ktorá má prístup alebo získava prístup k obsahu akýmkoľvek komunikačným prostriedkom (elektronicky, telefonicky atď.) alebo medzi ním a prevádzkovateľom https://sincere.sk bola uzavretá zmluva o používaní /, ktorého súčasťou je užívateľský účet a jeho používanie je povinné.
POUŽÍVATEĽSKÝ ÚČET: kombinácia e-mailovej adresy a hesla, ktorá danému členovi umožňuje prístup do obmedzených oblastí webovej stránky, ktoré zahŕňajú služby a produkty.
ZÁKAZNÍK: osoba, ktorá získava prístup k obsahu a službám, produktom
OBJEDNÁVKA: elektronický dokument, ktorý vzniká medzi obchodníkom a zákazníkom, ktorým zákazník oznamuje obchodníkovi svoj zámer nakúpiť na Webovej stránke.
DOKUMENT: tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP)
NEWSLETTER: prostriedok na pravidelné informovanie výlučne v elektronickej forme o produktoch, službách a/alebo nákupných akciách prevádzkovateľa https://sincere.sk/ v danom období bez prevádzkovateľa prevzatím akéhokoľvek záväzku k informáciám v ňom obsiahnutým.
PREVODY: prijatie sumy prijatej z predaja produktu/služby predaného zákazníkovi prevádzkovateľom https://sincere.sk/, prevodom kartou alebo bankovým prevodom schváleným prevádzkovateľom bez ohľadu na spôsob doručenia.
KUPUJÚCI: fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzatvorila zmluvu s prevádzkovateľom https://sincere.sk a akceptuje tieto VOP.
SPOTREBITEĽ: osoba, ktorá je fyzickou osobou konajúcou mimo rámca svojho povolania, samostatného povolania alebo podnikateľskej činnosti.
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
Dokument definuje Všeobecné podmienky používania Webovej stránky/Služby/Produktu medzi Členom alebo Zákazníkom a Obchodníkom, pokiaľ neexistuje iná platná dohoda s prevádzkovateľom https://sincere.sk.
Používanie, vrátane prístupu, návštevy a prezerania obsahu/služby bez obmedzenia, predstavuje súhlas člena alebo zákazníka s týmito podmienkami. Zákazník sa zaväzuje priebežne sledovať aktualizácie, doplnky a úpravy obchodných podmienok. V prípade nesúhlasu platia obchodné podmienky platné v čase objednávky a túto skutočnosť môžete nahlásiť prevádzkovateľovi https://sincere.sk/ písomne (e-mailová adresa: sincere.slovakia@gmail.com) alebo zaslaním sťažnosti listom na ústredie.
Služby/Produkty sú dostupné výlučne prostredníctvom prístupu na verejnú webovú stránku https://sincere.sk.
Člen alebo Zákazník je výhradne zodpovedný za všetky aktivity pri používaní Webovej stránky/Obsahu/Služby. Podľa platných slovenských zákonov je tiež zodpovedný za akúkoľvek materiálnu, intelektuálnu, elektronickú alebo akúkoľvek inú škodu spôsobenú prevádzkovateľovi na webovej stránke/Obsahu/Službe tretej strane, ktorá je v tom čase v zmluve.
V prípade, že Používateľ alebo Klient nesúhlasí/neprijíma/a/alebo svoj súhlas s Dokumentom, zašle odvolanie na e-mailovú adresu: sincere.slovakia@gmail.com s uvedením, že:
Vzdáva sa svojho prístupu k Službe a ďalším službám poskytovaným na Webovej stránke prevádzkovateľom https://sincere.sk/ ako aj k newsletteru a akémukoľvek inému typu (elektronického, telefónneho atď.) bulletinu.
Svoje rozhodnutie nesúhlasiť/akceptovať dokument tak, ako sa v danom momente javí, môže kedykoľvek zmeniť.
Na uplatnenie svojho práva opísaného vo „VOP” sa môže obrátiť na prevádzkovateľa https://sincere.sk/ alebo použiť kanály, ktoré na tento účel poskytuje prevádzkovateľ.
Webová stránka je určená len pre fyzické osoby staršie ako 18 rokov alebo právnické osoby Zákazníkom alebo Členom, ktorí neboli pozastavení alebo odstránení prevádzkovateľom https://sincere.sk/, bez ohľadu na dôvod pozastavenia alebo odstránenia. Tým, že sa osoba alebo partner stane Zákazníkom alebo Členom, vyhlasuje, že spĺňa vyššie uvedené podmienky.
POUŽÍVANIE OBSAHU
Obsah sa neobmedzuje na logá, štylizované zobrazenia, obchodné symboly, statické a pohyblivé obrázky, textový a/alebo multimediálny obsah, ale na všetky informácie nachádzajúce sa na Webovej stránke. Všetky sú výhradným vlastníctvom prevádzkovateľa https://sincere.sk, ktorý si vyhradzuje všetky priamo či nepriamo získané práva v tejto súvislosti (povolenie na používanie a/ alebo komunikáciu).
Členovi alebo Zákazníkovi je zakázané kopírovať, zdieľať, zverejňovať alebo prenášať na tretiu stranu, upravovať a/alebo inak upravovať, používať, pripájať, mazať alebo vkladať akýkoľvek obsah v inom kontexte, ako je pôvodný účel prevádzkovateľa https:/ /sincere.sk. Ďalej je zakázané odstraňovať znaky označujúce autorské práva k obsahu prevádzkovateľa, ako aj podieľať sa na rozmnožovaní, upravovaní alebo zobrazovaní, prenose, šírení a predaji obsahu, v ktorom prevádzkovateľ https://sincere.sk/ s tým predtým nesúhlasil.
Všetok obsah, ku ktorému má a/alebo získava prístup Člen alebo Zákazník, podlieha tomuto Dokumentu, pokiaľ obsah nepodlieha osobitnej a platnej dohode medzi prevádzkovateľom https://sincere.sk/ a Členom alebo Zákazníkom, bez jasných a presvedčivých dôkazov o zobrazenom obsahu.
Člen alebo Zákazník môže kopírovať, prenášať a/alebo používať obsah iba na súkromné alebo nekomerčné účely, pokiaľ to nie je v rozpore s ustanoveniami tohto dokumentu.
Ak prevádzkovateľ https://sincere.sk/ udelí Členovi alebo Zákazníkovi právo na použitie určitého obsahu na základe samostatnej zmluvy o používaní, toto právo sa vzťahuje len na konkrétny obsah na dobu určitú alebo ten obsah webovej stránky, resp. na dobu v súlade s určenými podmienkami.
Žiadny obsah prenášaný Členovi alebo Zákazníkovi akýmkoľvek komunikačným prostriedkom (elektronicky, telefonicky atď.), alebo ku ktorému osoba získala prístup návštevou alebo prezeraním, nepodlieha žiadnej zodpovednosti zo strany prevádzkovateľa https://sincere.sk/ alebo niektorého z jeho zamestnancov, od jeho kolegu, ktorý obsah prenášal.
Akékoľvek použitie obsahu, ktoré nie je výslovne povolené týmto dokumentom alebo sprievodnou užívateľskou zmluvou, je zakázané.
- Kontakt so zákazníkmi a členmi
 
Prevádzkovateľ https://sincere.sk/ poskytuje členom a zákazníkom na webovej stránke úplné a správne identifikačné a kontaktné informácie o sebe a svojich prevádzkach.
Použitím kontaktného formulára a služby na webovej stránke oprávňuje Člen alebo Zákazník prevádzkovateľa https://sincere.sk/ kontaktovať ho akýmkoľvek komunikačným prostriedkom vrátane elektronických médií.
Úplné alebo čiastočné vyplnenie a odoslanie kontaktného formulára nezakladá zo strany prevádzkovateľa https://sincere.sk/ žiadnu povinnosť kontaktovať Člena alebo Zákazníka.
Za prístup na webovú stránku, používanie informácií poskytnutých v jej rámci, navštevovanie stránok alebo zasielanie emailov a upozornení prevádzkovateľovi elektronicky, telefonicky zodpovedá Zákazník súhlasí so zasielaním oznámení od prevádzkovateľa sincere.sk a to elektronicky a/alebo telefonicky, vrátane komunikácie e-mailom, textovou správou (SMS), alebo informáciami cez webovú stránku, pokiaľ informácia slúži na splnenie objednávky.
Zákazník výslovne vyhlasuje, že poskytnuté kontaktné údaje sú jeho vlastnými kontaktnými údajmi (e-mailová adresa, telefónne číslo, doručovacia adresa) a môžu byť použité prevádzkovateľom https://sincere.sk/ a ním poverenou kontaktnou osobou v kontakte so Zákazníkom.
- Marketingová činnosť: newslettery
 
V momente, keď si Člen alebo Zákazník vytvorí na webovej stránke užívateľský účet, čím akceptuje Dokument, má právo vyjadriť svoj názor na to, či bude alebo nebude prijímať newslettery a upozornenia od prevádzkovateľa webovej stránky elektronicky a/alebo prostredníctvom telefonicky, a to aj prostredníctvom e-mailu, textovej správy (SMS) alebo reklamy na webovej stránke.
Prevádzkovateľ https://sincere.sk/ pri spracúvaní osobných údajov použitých na zasielanie newslettera berie ohľad na platné zákony o ochrane údajov.
Člen alebo zákazník sa môže kedykoľvek odhlásiť z odberu noviniek nasledujúcimi spôsobmi:
Použitím odkazu uvedeného v newsletteri (odkaz „odhlásiť sa“ v spodnej časti e-mailu), ak je to technicky možné,
Kontaktovaním prevádzkovateľa sincere.sk na vyššie uvedených kontaktných údajoch a bez akejkoľvek čiastočnej zodpovednosti a bez možnosti žiadať náhradu.
Zrušenie odberu noviniek a/alebo upozornení nepredstavuje zrieknutie sa prijatia tohto dokumentu a je uplatniteľné až po takomto zrieknutí sa.
Prevádzkovateľ https://sincere.sk/ si vyhradzuje právo určiť tých, ktorým zasiela newslettery a/alebo upozornenia, ako aj právo odstrániť z databázy zákazníkov ktoréhokoľvek člena alebo zákazníka, ktorý predtým súhlasil s odberom newsletteru.
Newslettery zasielané prevádzkovateľom neinzerujú žiadne reklamné alebo propagačné materiály, ktoré odkazujú na tretiu stranu pre Člena a/alebo Zákazníka, ktorý nie je obchodným partnerom prevádzkovateľa, v čase zasielania newsletterov a/alebo upozornení.
- Politika internetového predaja
 
Prístup k službe
Prístup k službe je povolený každému zákazníkovi alebo členovi.
Aby mal zákazník alebo člen prístup k službe, musí prijať ustanovenia tohto dokumentu.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo obmedziť prístup Zákazníka k servisným a marketingovým akciám (neposkytuje prístup k propagačným a vernostným akciám, objednávky je možné zadávať len s platbou vopred atď.) a právo na vymazanie už začatých objednávok v nasledujúcich prípadoch:
písomným zrušením zo strany kupujúceho počas doby plnenia prostredníctvom e-mailu na sincere.slovakia@gmail.com/alebo telefonicky;
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo obmedziť prístup Zákazníka k užívateľkému účtu v nasled. prípadoch:
- ak zákazník používa neobjektívny, urážlivý jazyk,
 - pri porušovaní práv duševného vlastníctva atď.
 - ak by existencia a prístup k Užívateľskému účtu mohol akýmkoľvek spôsobom spôsobiť škodu prevádzkovateľovi sincere.sk.
 
Toto právo je možné uplatniť kedykoľvek a nie je potrebné žiadne oznámenie Kupujúcemu.
Každý člen môže mať iba jeden účet. Zdieľanie účtu medzi viacerými členmi/zákazníkmi je prísne zakázané.
V prípade, že prevádzkovateľ nájde používateľské účty zdieľané viacerými Klientmi, prevádzkovateľ https://sincere.sk/ si vyhradzuje právo vymazať alebo pozastaviť prístup klienta k Obsahu alebo Službe. Na vymazaných alebo pozastavených účtoch zadané objednávky, budú automaticky vymazané.
Prevádzkovateľ môže zrušiť objednávku tak, že to vopred oznámi zákazníkovi, a to bez akéhokoľvek záväzku zo strany ktorejkoľvek zo strán a bez žiadosti o kompenzáciu, v nasledujúcich prípadoch:
- neplatná / neúspešná online transakcia
 - banka, ktorá vydala kartu, transakciu neakceptuje
 - nesprávne alebo neúplné údaje poskytnuté Zákazníkom
 - činnosť zákazníka môže spôsobiť poškodenie stránky https://sincere.sk/, prevádzkovateľa a/alebo jeho partnerov
 - Zákazník používa Službu nesprávne alebo v zlej viere alebo uplatňuje svoje práva spôsobom, ktorý poškodzuje alebo spôsobuje nadmernú alebo neprimeranú stratu prevádzkovateľovi https://sincere.sk/
 - Objednávky neboli doručené z dôvodu chyby zákazníka
 - ďalšie oprávnené dôvody: napríklad viac ako dve objednávky zadané a nezákonne zrušené do 30 (tridsiatich) dní
 - v prípade neprimeranej alebo nesprávne zobrazenej predajnej ceny na webovej stránke
 - z dôvodu nedostatku zásob, ktorý sa vyskytuje v čase medzi zadaním objednávky a spracovaním objednávky
 - z dôvodu neúmyselne, ale nesprávne uvedených informácií o zásobách
 - v prípade nedostatku zásob vzniknutých v čase medzi prijatím a spracovaním zálohovej platby
 
- Produkty a služby
 
7.1.1. Prevádzkovateľ portálu sincere.sk môže na webovej stránke zverejňovať informácie o produktoch, službách a/alebo nákupných akciách, ktoré vykonáva on sám alebo tretia strana, ktorá má zmluvu alebo dohodu o partnerstve s prevádzkovateľom sincere.sk počas určitého časového obdobia v rámci dostupných zásob.
7.1.2. Zakúpené produkty a/alebo služby sú určené len pre potreby zákazníka.
7.1.3. Prevádzkovateľ portálu sincere.sk môže z opodstatnených dôvodov obmedziť nákup produktov alebo služieb dostupných na webovej stránke pre jedného alebo viacerých zákazníkov.
7.1.4. Cena všetkých tovarov alebo služieb dostupných na webovej stránke je štandardne uvádzaná v eurách (EUR) a zahŕňa DPH. Ceny uvedené na stránke a ceny transakcií sú v EUR s DPH.
7.1.5. Zakúpené produkty sú fakturované v EUR na základe údajov poskytnutých Zákazníkom vo forme poskytnutej na tento účel. Prevádzkovateľ portálu sincere.sk nezodpovedá za správnosť údajov požadovaných pre fakturáciu poskytnutých Zákazníkom ani za nemožnosť odpočtu niektorých nákladov z dôvodu nesprávne poskytnutých fakturačných údajov. Z dôvodu krátkej dodacej lehoty vystavíme Zákazníkovi konečnú faktúru za platby uskutočnené pred prevzatím produktov a služieb, ako aj za platby uskutočnené pri prevzatí produktu. V prípade úprav (storno, vrátenie) bude vystavená storno faktúra. Celé vystavovanie a evidencia faktúr prebieha automaticky a je súčasťou tlačív daňových priznaní. Nie je možné akceptovať žiadne iné úpravy vystavených faktúr, s výnimkou tých, ktoré sú v súlade so spôsobmi stanovenými právnym rámcom.
7.1.6. Platbu za zakúpené produkty a/alebo služby je možné uskutočniť prostredníctvom webovej platobnej karty integrovanej na platobnej stránke internetového obchodu, bankovým prevodom alebo dobierkou v hotovosti/platbou kartou určenej kuriérskej službe pri prevzatí tovaru.
7.1.7. V prípade online platby bankovou kartou prevádzkovateľ https://sincere.sk/ nemôže niesť zodpovednosť za žiadne dodatočné náklady, vrátane poplatkov za konverziu meny účtovaných Zákazníkovi bankou, ktorá kartu vydala, ak mena účtu sa líši od EUR.
7.1.8. Spôsob platby na dobierku znamená neskoršie zaplatenie produktov, ktoré predstavuje riziko pre prevádzkovateľa https://sincere.sk/, pričom súkromné osoby môžu od zmluvy odstúpiť. Z tohto dôvodu je možné tento spôsob platby zvoliť len za určitých podmienok a len pri určitých produktoch. Prevádzkovateľ https://sincere.sk/ si vyhradzuje právo povoliť alebo nepovoliť výber tohto spôsobu platby. V momente zadania objednávky je Zákazník informovaný a akceptuje zvolený/voliteľný spôsob platby. V prípade, že suma objednávky zákazníka presiahne 250 EUR s DPH, prevádzkovateľ https://sincere.sk/ si vyhradzuje právo ponúknuť iba možnosť platby vopred, a to buď online platbou kartou alebo bankovým prevodom.
7.1.9. Platba objednávky dobierkou kuriérovi je len voliteľným spôsobom platby v určitých prípadoch a pri nákupe niektorých produktov. V prípade, že má zákazník viacero neuhradených nevybavených objednávok a ich celková hodnota presiahne limit 250 EUR prevádzkovateľ https://sincere.sk/ akceptuje ďalšie objednávky len s platbou vopred (bankovým prevodom alebo online platbou kartou) . Táto možnosť je dostupná pri zadávaní objednávky. Prevádzkovateľ https://sincere.sk/ NIE JE povinný ponúkať spôsob platby na dobierku (kuriér) pri objednávkach zákazníkom, ktorí predtým preukázali odmietnutie/zrušenie objednávky, alebo ktorí vykonávali akúkoľvek činnosť v rozpore s bežnými zvyklosťami a dobrou vierou, alebo spôsobili škodu na stránke https://sincere.sk/, /prevádzkovateľovi https://sincere.sk/ a/alebo jeho partnerom.
7.1.10. Informácie o predajných akciách použité pre popisy produktov, ich charakteristika a objem na webovej stránke (statické a pohyblivé obrázky, multimediálne prezentácie, odkazy na iné stránky a pod.) nepredstavujú zmluvný záväzok prevádzkovateľa https ://sincere.sk/, tieto slúžia len na ilustračné účely. Sincere.sk sa snaží zobrazovať čo najrealistickejšie vyjadrenia v prospech klienta. Prevádzkovateľ portálu Sincere.sk môže kedykoľvek stiahnuť ponuku produktu alebo ju upraviť pred doručenia objednávky bez toho, aby musel potenciálnemu zákazníkovi platiť kompenzáciu alebo iné náhradné.
7.1.11. V prípade obrázkov produktov a/alebo služieb si prevádzkovateľ https://sincere.sk/ vyhradzuje právo použiť v záujme lepšej reprezentácie obrázky iných produktov (príslušenstvo atď..), ktoré nie sú zahrnuté v nákladoch na príslušné produkty, a preto ich nemožno dodať po zakúpení produktov. V tomto prípade v popise produktu výslovne špecifikuje produkt určený na predaj.
7.1.12. V pravdepodobne ojedinelých prípadoch, keď prevádzkovateľ https://sincere.sk/ nebude schopný splniť objednávku, upozorní zákazníka e-mailom a ponúkne mu ďalšie možnosti z nasledovného:
- zrušiť objednávku alebo odstrániť chýbajúci produkt z objednávky
 - vydanie kupónu s unikátnym kódom použiteľným pri nákupe na webovej stránke, ktorý je možné použiť len na nákup produktov uvedených na https://sincere.sk/
 - jedinečná zľava pri výbere produktu s podobnými vlastnosťami
 
7.2. Zadanie objednávky
7.2.1 Zákazník si môže objednať iba produkty, ktoré sú v danom čase dostupné na webovej stránke, pretože sú niekedy dočasné a neskôr sa môžu stať nedostupnými. Ceny zobrazené na webovej stránke v čase objednávky sa nemenia. Prevádzkovateľ https://sinceree.hu/ môže kedykoľvek upraviť ceny, ponuky, množstvá podľa interných kritérií (geografická poloha, profil zákazníka, skladové zásoby a pod.) pri rešpektovaní už zadaných objednávok/uzavretých zmlúv. Prevádzkovateľ https://sincere.sk/ nie je povinný dodržiavať určitú cenu, iba pri objednaných produktoch. Potenciálni kupujúci, ktorí sledujú ponuky, ale neuskutočňujú objednávky, nemôžu v danom momente požadovať inú cenu/ponuku, než ktorá je zobrazená na https://sincere.sk/.
7.2.2. Zákazník je zodpovední zabezpečiť dodacie údaje tak, aby doručenie mohlo prebehnúť hladko. Prevádzkovateľ nemôže niesť zodpovednosť za neúspešné doručenie z dôvodu neúplných alebo nesprávnych poskytnutých údajov. Po neúspešnom doručení z dôvodu nesprávnych údajov nemá zákazník nárok na bezplatné doručenie, ak požaduje opätovné doručenie svojho balíka.
7.2.3. Termínom uzavretia zmluvy na diaľku je presný termín a čas, keď prevádzkovateľ https://sincere.sk/ potvrdí objednávku v automatickej elektronickej odpovedi, prijatie všetkých produktov v objednávke (množstvo a kvalita). Prevádzkovateľ https://sincere.sk/ má však právo kontaktovať Zákazníka pred dodaním objednaných produktov dohodnutými/dostupnými prostriedkami (telefón alebo e-mail), aby mu osobne potvrdil identifikačné a dodacie údaje. Zákazník akceptuje, že prevádzkovateľ nie je povinný doručiť objednávku, ktorá nebola potvrdená v súlade s vyššie uvedenými podmienkami.
7.2.4. Prevádzkovateľ môže jednostranne ukončiť a automaticky zrušiť objednávky Zákazníka, bez predchádzajúceho upozornenia Zákazníka, bez akéhokoľvek záväzku ktorejkoľvek strany alebo bez toho, aby niektorá zo zmluvných strán mala nárok na kompenzáciu v nasled. prípadoch:
– banka, ktorá kartu vydala, odmietne kartu Zákazníka, prevod alebo platbu online;
– prevádzkovateľom schválený spracovateľ kreditnej karty zruší prevod;
– dodacie údaje (adresa, kontaktné údaje) uvedené Zákazníkom na webovej stránke sú neúplné alebo nesprávne;
– Zákazník spôsobí/môže spôsobiť škodu akejkoľvek povahy prevádzkovateľovi a/alebo jeho partnerom na webovej stránke;
– viac ako dve po sebe idúce neúspešné doručenie
– z iných objektívnych dôvodov.
7.2.5. V prípade, že Zákazník je fyzická osoba ( „Spotrebiteľ“) a zruší vyplatenú objednávku, ktorá bola uhradená potvrdeným bankovým prevodom alebo online a schválená bankou, čiastka bude vrátená prostredníctvom prevádzkovateľa do 14 dní odo dňa, keď Spotrebiteľ vrátil dodaný tovar uvedený v oznámení o odstúpení od zmluvy v originálnom stave na sídlo prevádzkovateľa. Na výslovnú žiadosť zákazníka je možné sumu použiť na nákup iného produktu a rozdiel môže byť vrátený na základe zúčtovania.
7.3.6. V prípade, že niektoré alebo všetky produkty v objednávke uhradenej vopred Zákazníkom, fyzickou osobou („Spotrebiteľom“) chýbajú z dôvodov nezávislých od prevádzkovateľa, prevádzkovateľ túto skutočnosť oznámi Zákazníkovi, len čo sa o tom dozvie a nariadi vrátenie zaplatenej sumy maximálne do 14 dní od oznámenia Zákazníka.
7.2.7. Objednávky, ktoré už boli odoslané spoločnosti Sincere, môžu byť na žiadosť Zákazníka v obmedzenom rozsahu upravované iba v nasledujúcich prípadoch. Ak si zákazník želá vykonať zmenu do 30 minút od zadania objednávky, telefonicky alebo zaslaním e-mailu na adresu sincere.slovakia@gmail.com s jasným uvedením čísla objednávky, napr.:
– Zákazník zvyšuje množstvo už objednaného produktu, ak je produkt v čase dopytu dostupný na internetovej stránke.
– Zmena dodacej adresy.
– Zmena spôsoby platby.
Zmena fakturácie: Na požiadávku zákazníka pred vystavením faktúry zmeníme fakturačné údaje. Po vystavení faktúry prevádzkovateľ nemôže upravovať fakturačné údaje! Ak požadujete faktúru na firmu, uveďte to do poľíčka a zadajte fakturačné údaje. Vystavené faktúry nie je možné upravovať s výnimkou opráv fakturačných údajov v dôsledku chyby Prevádzkovateľa.
Oneskorenie dodania presahuje maximálny limit dodania o štyri týždne. V tomto prípade sa zriekame 30-minútového časového limitu na úpravu.
7.2.8. Pri každej odoslanej objednávke je Zákazník povinný skontrolovať a akceptovať obchodné podmienky.
7.2.9. Ak aj napriek všetkej pzornosti Prevádzkovateľa je na Webovej stránke uvedená nesprávna cena, najmä s ohľadom na zjavne nesprávne ceny, napr. sa výrazne líši od všeobecne známej, akceptovanej alebo odhadovanej ceny produktu, vrátane nápadného nepomeru v hodnote, ako aj cena „0“ EUR alebo „1“ EUR, ktorá sa môže objaviť v dôsledku systémovej chyby, Prevádzkovateľ nie je povinný dodať produkt za nesprávnu cenu, môže však ponúknuť dodanie za správnu cenu, na základe čoho ho môže zákazník prijať alebo od kúpy odstúpiť. Zákazník má toto právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu.
7.3. Zadanie objednávky telefonicky
Zákazník nemôže uskutočniť objednávku telefonicky. Objednávky prijímame na webovej stránke, osobne v našom Showroome alebo e-mailom.
7.4. Plnenie zmluvných podmienok
7.4.1. Od 4. 12. 2018 budú produkty predávané na našej stránke doručované zákazníkom formou predaja na diaľku. Objednávku si máte možnosť vyzdvihnúť aj na našom odbernom mieste, o ktorom sa dozviete v našich dodacích podmienkach. Predávajúci je prevádzkovateľom stránky https://sincere.sk/ s týmito identifikačnými údajmi: DIČ: 26532066-2-42 Sincere Kft.
7.4.2. Prevádzkovateľ https://sincere.sk/ vystavuje a zasiela Zákazníkovi v elektronickej podobe všetky potrebné doklady, ktoré preukazujú nákup produktov/služieb, v súlade s platnými právnymi predpismi. V opačnom prípade prosíme informujte zákaznícky servis na mailovej adrese sincere.slovakia@gmail.com.
7.4.3. Prevádzkovateľ informuje Zákazníka o aktuálnom stave plnenia objednávky zasielaním notifikačných emailov na Zákazníkom uvedenú emailovú adresu.
7.4.4. Zmluvy, ku ktorým sú priložené doklady na dobierku zákazníkovi od prevádzkovateľa sa stávajú splnenými zmluvami.
7.4.5. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú. Bude sa považovať za ukončenú v momente, keď si strany splnia vzájomné povinnosti uvedené v tomto Dokumente.
7.4.6. V prípade, že sa vyskytnú nezrovnalosti medzi zoznamom doručených produktov (stiahnuteľným z užívateľského účtu) a obsahom balíka, je Zákazník povinný informovať prevádzkovateľa a kuriéra (ak sa chyba vyskitne v jeho prítomnosti) ihneď, maximálne však do 24 hodín od prevzatia balíka, telefonicky alebo e-mailom na sincere.slovakia@gmail.com spolu s podrobnou dokumentáciou (foto, vysvetlenie, atď.).
7.5. Dodacie podmienky
7.5.1. Produkty objednané z https://sincere.sk/ sú doručované kuriérskou službou, ktorej náklady sú nasledovné:
Pri produktoch nad 100 kg zašleme Zákazníkovi jedinečnú ponuku emailom na základe hmotnosti nákladu, miesta a spôsobu doručenia.
Pre zahraničné dodávky platí individuálne kalkulovaná cenová ponuka, ktorú zašleme objednávateľovi mailom.
Náklady na manipuláciu (ochranné a obalové materiály, iné náklady na krehké, ťažké výrobky rôznych veľkostí). Všetky manipulačné náklady sú účtované a dostupné zákazníkovi v momente zadania objednávky v závislosti od produktov v objednávke (veľkosť, hmotnosť, použité materiály). Prevádzkovateľ odhaduje náklady na doručenie pomocou interných ukazovateľov, ktoré zákazník výslovne akceptuje zadaním objednávky, bez ohľadu na údaje použité ako základ pre stanovenie nákladov. V dôsledku toho si zákazník nemôže nárokovať nižšiu cenu dopravy na základe skutočnej kontroly hmotnosti alebo merania.
7.5.2. Predpokladaný čas dodania objednávky je uvedený na našej stránke “Dodacie podmienky” a v tomto dokumente. Pri objednávke viacerých produktov platí najdlhšia dodacia lehota. Dodaciu lehotu môžu ovplyvniť nasledujúce faktory:
– premiestnenie tovaru od dodávateľa na stránku alebo sklad prevádzkovateľa
– doba spracovania v priestoroch dodávateľa a prevádzkovateľa
– počet pracovných dní v mesiaci,
– počet objednaných produktov a doba ich spracovania a atď.
Konečná dodacia lehota sa môže oneskoriť v dôsledku produktu s dlhšou dodacou lehotou, čo znamená, že zákazník akceptuje, že naskladnenie viacerých produktov v jednej objednávke môže oneskoriť dodanie až do konečného termínu. Viaceré produkty v objednávke môžu byť doručené v rôznych dňoch, prípadne s rôznymi kuriérskymi službami.
Dodávky sa zvyčajne uskutočňujú v dohodnutom termíne (zvyčajne sa pohybuje od 2 pracovných dní do 6 týždňov) a zákazník sa môže na dodanie kedykoľvek opýtať. V prípade, že dodanie produktu bude trvať dlhšie ako vyššie uvedené obdobie, prevádzkovateľ o tom bezodkladne informuje zákazníka e-mailom, pričom ponúkne dve možnosti: zákazník môže objednávku / produkt písomne zrušiť alebo akceptovať navrhovaný nový termín dodania. V prípade, že bola platba vykonaná vopred, budú zaplatené sumy vrátené v plnej výške do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy v súlade s ustanoveniami zákona.
7.5.3. Za určitých podmienok môže prevádzkovateľ ponúknuť dopravu zdarma. Táto ponuka sa nevzťahuje na manipulačný poplatok, ktorý je splatný samostatne. Ponuky sú oznámené zákazníkovi a považujú sa za prijaté v čase objednávky.
7.5.4. Odoslanie Multicolet: Aby sa zabezpečilo, že malé a krehké produkty sa nepoškodili, môže prevádzkovateľ využiť službu MultiColet, podľa ktorej je možné zaslať objednávku zákazníkovi v niekoľkých samostatných zásielkach bez dodatočných nákladov. Prevádzkovateľ nezaručuje, že objednávka dorazí v jednom balíku, a v tom prípade sa neúčtujú žiadne ďalšie náklady za dodanie. Prevádzkovateľ má kontrolu nad balením a spôsobom doručenia produktov, pričom rešpektuje svoju povinnosť dodať objednávku včas a v plnom rozsahu.
7.6. Právo na odstúpenie od zmluvy
V prípade nákupu cez internet má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu:
UPOZORNENIE:
V prípade matracov vo vákuovom balení poškodeného alebo otvoreného vákuového balenia vyúčtujeme 50% z kúpnej ceny! Právo na odstúpenie od zmluvy a ukončenie začína dňom prevzatia tovaru. To isté právo platí počas doby medzi dňom uzavretia zmluvy a dňom prevzatia tovaru. Lehota na odstúpenie/odstúpenie od zmluvy je 1. Ak si spotrebiteľ želá uplatniť svoje právo na odstúpenie/odstúpenie od zmluvy, musí zaslať jasné vyhlásenie obsahujúce jeho úmysel odstúpiť/odstúpiť (poštou alebo elektronicky) na nasledujúcu adresu: 1165 Budapest, Margit utca 114., 22.budova alebo mailom na sincere.slovakia@gmail.com
2. Na tento účel môžete použiť aj priložený formulár na odstúpenie od zmluvy.
3. Svoje právo na odstúpenie uplatníte v lehote, ak svoje vyhlásenie o odstúpení odošlete pred uplynutím lehoty uvedenej vyššie. Právne účinky odstúpenia zmluvy: Ak spotrebiteľ odstúpi od tejto zmluvy, vrátime mu všetky platby, ktoré spotrebiteľ uhradil, vrátane nákladov na dopravu (okrem dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku toho, že: spotrebiteľ si zvolil iný spôsob dopravy ako najlacnejší štandardný spôsob dopravy, ktorý ponúkame.) Počas vrátenia peňazí použijeme rovnaký spôsob platby, aký bol použitý pri pôvodnej transakcii, pokiaľ spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s použitím iného spôsobu platby; Spotrebiteľovi nevzniknú žiadne dodatočné náklady v dôsledku použitia tohto spôsobu vrátenia peňazí. Výnimky z práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy: Spotrebiteľ nemôže uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, pokiaľ ide o tovar v uzavretom obale, ktorý nie je možné po jeho otvorení vrátiť zo zdravotných alebo hygienických dôvodov. Na základe vyššie uvedeného sa pri kúpe matraca pri otvorení vákuového balenia môže dostať akákoľvek kontaminácia (slina, pot, krv, iné telesné tekutiny alebo iné znečistenie), ktoré môže materiál absorbovať, preto vzhľadom na aktuálne právne predpisy, Kupujúci nemá právo na odstúpenie od zmluvy. Okrem toho spoločnosť SINCERE prevezme späť nasledujúce prípady: Pre objednané matrace: – v prípade poškodeného alebo otvoreného vákuového balenia vyúčtujeme 50% z kúpnej ceny – v prípade nepoškodeného, čistého, originálneho obalu Vám vrátime 100% z kúpnej ceny – záručný list a blok potvrdenia nákupu bude zaslaný s produktom ako príloha, faktúra alebo iný sprievodný dokument.
7.7. Záruka na príslušenstvo
Zákazník môže uplatniť reklamáciu v súlade s ustanoveniami Občianskeho zákonníka. Svoje záručné nároky na chyby produktu, ktoré už existovali v čase dodania produktu, si môžete uplatniť v 2-ročnej premlčacej lehote od dátumu prevzatia. Po uplynutí dvojročnej premlčacej doby si zákazník už nemôže uplatniť svoje záručné práva. V prípade Zákazníka s daňovým číslom je možné záručný nárok uplatniť v 1-ročnej premlčacej lehote odo dňa prijatia.
Zákazník môže požiadať o opravu alebo výmenu, pokiaľ nie je splnenie zvolenej požiadavky nemožné alebo pre spoločnosť Sincere Kft. by to neznamenalo neúmerné dodatočné náklady. Zákazník je povinný oznámiť vadu bezodkladne po jej zistení, najneskôr však do jedného (1) mesiaca od zistenia vady. Ak spoločnosť Sincere jednoznačne preukáže, že vada na produkte sa vyskytla po doručení zákazníkovi, potom spoločnosť nie je povinná reklamácii vyhovieť. Po šiestich mesiacoch odo dňa dodania sa však dôkazné bremeno obráti, čo znamená, že v prípade sporu musí Zákazník preukázať, že vada existovala už v čase dodania.
7.7.1. Záruka produktov
Záruka na výrobok môže vzniknúť len v prípade chyby hnuteľnej veci. V tomto prípade môže zákazník požadovať opravu alebo výmenu chybného výrobku len do dvoch rokov odo dňa uvedenia výrobku na trh výrobcom. Výrobok sa považuje za chybný, ak nespĺňa požiadavky na kvalitu platné v čase uvedenia na trh alebo ak nemá vlastnosti uvedené v popise poskytnutom výrobcom. V prípade reklamácie produktu je zákazník povinný preukázať vadu produktu. Záručnú reklamáciu a reklamáciu výrobku nie je možné uplatniť súčasne z dôvodu tej istej závady.
7.7.2. Záruka
O povinnej záruke na niektoré produkty: Zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, Zákon o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č.250/2007 Z.z.
Nariadenie obsahuje predpisy. Rozsah nariadení sa vzťahuje len na nové výrobky predávané na Slovensku a uvedené v prílohe k nariadeniu.
7.7.3.1. Záručná doba:
a) 1 rok v prípade predajnej ceny od 25 EUR do 250 EUR
b) 2 roky pri predajnej cene od 250 EUR do 600 EUR
c) 3 roky pri predajných cenách nad 600 EUR
Nedodržanie týchto lehôt – s výnimkou stanovenou v odseku 7.7.3.4 – má za následok stratu práv.
7.7.3.2. Záručná doba začína plynúť dňom dodania spotrebného tovaru spotrebiteľovi, alebo ak inštaláciu vykonáva podnik alebo jeho zástupca, dňom inštalácie.
7.7.3.3. Ak spotrebiteľ uvedie spotrebný tovar do prevádzky po viac ako šiestich mesiacoch od dodania, dňom začiatku záručnej doby je dátum dodania spotrebného tovaru.
7.7.3.4. V prípade opravy spotrebného tovaru sa záručná doba predlžuje odo dňa odovzdania do opravy o dobu, počas ktorej spotrebiteľ nemohol pre vadu spotrebný tovar užívať podľa určenia.
Prevádzkovateľ je oslobodený od záručnej povinnosti len vtedy, ak preukáže, že príčina vady nastala po plnení. Záručnú reklamáciu a reklamáciu výrobku nie je možné uplatniť súčasne z dôvodu tej istej závady.
7.7.4. Vybavovanie reklamácií
Sťažnosť je akákoľvek individuálna žiadosť zákazníka v písomnej forme týkajúca sa konania, činnosti alebo opomenutia prevádzkovateľa alebo osoby konajúcej v záujme alebo v mene prevádzkovateľa priamo súvisiaca s poskytovaním služby alebo reklamácie. Za reklamáciu sa nepovažuje, ak je prevádzkovateľ požiadaný o poskytnutie všeobecných informácií alebo objasnení týkajúcich sa používania produktu alebo konkrétnej záležitosti.
Na podanie reklamácie sú oprávnené:
– každý Zákazník v zmluvnom vzťahu s prevádzkovateľom;
– zástupca konajúci v mene klienta na základe platného plnomocenstva;
– fyzická osoba, právnická osoba alebo podnikateľské združenie bez právnej subjektivity, ktorá využíva postup prevádzkovateľa nie na konkrétnu službu, ale na iné činnosti súvisiace s ňou poskytovanými službami (napr. Publicita, atď.) namietať proti tomu.
Spôsob podania reklamácie je prostredníctvom emailu na emailovú adresu: sincere.slovakia@gmail.com
Reklamácia musí obsahovať:
– meno, adresu a emailovú adresu Sťažovateľa;
– názov Produktu, ktorého sa Reklamácia týka;
– stručný popis reklamácie s uvedením konkrétneho nároku Sťažovateľa;
– presný čas reklamácie;
– spôsob podania reklamácie;
– popis riešenia a meno osoby zodpovednej za realizáciu (ak je reklamácia vyriešená ihneď)
– fotografie a iné doklady na preukázanie reklamácie
Reklamácie vybavuje spoločnosť Sincere Kft., a písomne ich zaznamená do reklamačného protokolu (ďalej len „Protokol“).
Protokol obsahuje meno a adresu Sťažovateľa; čas a spôsob podania reklamácie; podrobný popis reklamácie spotrebiteľa, zoznam dokladov, záznamov a iných dôkazov predložených spotrebiteľom; vyjadrenie prevádzkovateľa k stanovisku k sťažnosti Zákazníka
Prevádzkovateľ preskúma a posúdi písomnú Sťažnosť podanú Sťažovateľom a odpovie Sťažovateľovi písomne s odôvodnením svojho stanoviska k veci na kontaktné údaje poskytnuté Sťažovateľom najneskôr do tridsiatich dní ( 30 dní). Prevádzkovateľ je povinný uchovávať kópiu odpovede a zápisnicu o sťažnosti po dobu piatich rokov (5 rokov) a na požiadanie ich predložiť dozorným orgánom.
Ak sťažovateľ akceptuje návrh riešenia uvedený v odpovedi prevádzkovateľa, prevádzkovateľ podnikne kroky na odstránenie reklamácie bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín, inak informuje sťažovateľa o možnostiach právnych riešení.
Prevádzkovateľ reklamáciu zamietne, ak reklamácia
– je nepodložená;
– bola predložená neúplná;
– nie je v súlade s týmito VOP alebo s prvkami zákona o ochrane spotrebiteľa;
– bola predložená inou osobou.
Prevádzkovateľ je povinný informovať Sťažovateľa v odpovedi aj v prípade zamietnutia Sťažnosti.
PRÁVNE PROSTRIEDKY
Akýkoľvek právny spor vyplývajúci z tejto zmluvy budú zmluvné strany riešiť predovšetkým konzultáciou a rokovaním.
Poskytovateľ informuje Príjemcov, ktorí sú spotrebiteľmi, v zmysle § 3 ods. 1 písm. t) zákona č. 102/2014 Z.z., o tom, že pokiaľ je spotrebiteľ toho názoru, že boli porušené jeho spotrebiteľské práva, môže podať návrh na alternatívne riešenie sporov, a to buď cez európsku platformu alebo na príslušných slovenských orgánoch podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení sporov. Predtým je povinný obrátiť sa písomne na Poskytovateľa, až po doručení odmietavej odpovede alebo ak do 30 dní od odoslania žiadosti o nápravu neobdrží spotrebiteľ odpoveď vôbec, má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu, a to subjektu alternatívneho riešenia sporov. Hodnota sporu musí presahovať 20 eur. Príslušnými orgánmi na doručovanie a riešenie podnetov sú Slovenská obchodná inšpekcia alebo súkromné subjekty alternatívneho riešenia sporov, zapísané v zozname vedenom na webstránke Ministerstva hospodárstva. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môže spotrebiteľ podať aj prostredníctvom platformy na stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Sťažovateľ sa môže v prípade zamietnutia reklamácie obrátiť na nižšie uvedené orgány,
Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie
Bajkalská 21/A
P. O. BOX 29
827 99 Bratislava
EURÓPSKE SPOTREBITEL’SKÉ CENTRUM. SR Mlynské nivy 44/A 827 15 Bratislava 212
7.8. Podmienky odstúpenia od zmluvy a spôsob vrátenia tovaru
Ustanovenia tohto bodu sa vzťahujú výlučne na fyzické osoby konajúce mimo rámec svojej živnosti, povolania alebo podnikateľskej činnosti, ktoré nakupujú, objednávajú, prijímajú, používajú alebo využívajú tovar, ako aj na príjemcu obchodných oznámení a ponúk súvisiacich s tovarom (ďalej len „Zákazník“).
7.8.1 Zákazník môže vrátiť produkt zakúpený v internetovom obchode a má nárok na vrátenie celej sumy, ktorú za ne zaplatil v nasledujúcich prípadoch:
– výrobok je vážne poškodený, v dôsledku čoho je nevhodný;
– dodaný produkt sa líši (detail, množstvo, atď.) od zadanej objednávky;
– výrobok vykazuje výrobné chyby
7.8.2 Zákazník má možnosť vybrať si produkty na vrátenie z jednej alebo viacerých objednávok, na ktoré je uvedená 14-dňová lehota. V prípade, že Zákazník využije inú kuriérsku službu alebo iný spôsob doručenia (poštové, osobné), platia platné ustanovenia o ochrane spotrebiteľa.
7.8.3 Pred uplynutím garantovanej lehoty na odstúpenie od zmluvy (14 dní) pri online nákupoch zákazník informuje prevádzkovateľa o svojom úmysle odstúpiť od zmluvy. Zákazník za týmto účelom urobí jednoznačné písomné vyhlásenie, najlepšie na formulári Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy, na adrese sincere.slovakia@gmail.com
Upozornenie: Len a výlučne v tom prípade, ak vákuové balanie nie je poškodené!
V prípade 14-dňového odstúpenia od zmluvy je spotrebiteľ zodpovedný za riadne zabalenie produktu späť. To znamená, že spotrebiteľ musí poskytnúť obal, ktorý chráni produkt pred poškodením počas prepravy.
Náklady na spätnú prepravu znáša kupujúci.
V prípade vrátenia budú náklady na spiatočnú dopravu odpočítané a rozdiel bude vrátený.
Ak bol vákuový obal otvorený, po vrátení vám môžeme vrátiť iba 50 % z kúpnej ceny.
7.8.4. Zákazník, ktorý informoval prevádzkovateľa v súlade s článkom 7.8.3, je zodpovedný za vrátenie produktov, na ktoré sa odvolával, a ich odovzdanie prevádzkovateľovi alebo ním určenej strane oprávnenej osobe (spravidla kuriér), a to bez zbytočného odkladu a maximálne do 14 kalendárnych dní odo dňa, kedy oznámili svoj úmysel odstúpiť. Lehota sa považuje za zachovanú, ak Zákazník vráti produkt pred uplynutím 14-dňovej lehoty, pričom zabezpečí a prevezme zodpovednosť za jeho ochranu počas prepravy.
7.8.5. Zákazník nemôže vrátiť zakúpené produkty a/alebo požadovať akúkoľvek kompenzáciu v nasledujúcich prípadoch:
7.8.5.1. Ak dátum požadovanej žiadosti o vrátenie v prípadoch uvedených v článku 7.8.1 presiahne dátum 7.8.2. 14 dní odo dňa doručenia zmluvy, ako je uvedené v článku 11.
7.8.5.2. Ak je výrobok vrátený z niektorého z dôvodov uvedených v článku 7.8.1 a výrobok nie je v rovnakom stave, v akom bol dodaný, vrátane sprievodných dokumentov a dielov uvedených v montážnom návode.
7.8.5.3 Ak bol produkt vyrobený na základe nápadu prezentovaného Zákazníkom (individuálna výroba).
7.8.5.4. V prípade, že objednaný produkt je zapečiatkovaný, nie je možné ho zo zdravotných alebo hygienických dôvodov vrátiť, ak bol zo strany Zákazníka otvorený (tieto produkty sú označené ako nevratné produkty).
7.8.5.5. V prípade, že objednané a dodané produkty sú po dodaní vzhľadom na svoju povahu neoddeliteľné od ostatných prvkov.
7.8.5.6. Ak Zákazník nie je Spotrebiteľom, t.j. osoba konajúca v rámci svojho povolania, samostatného povolania alebo podnikateľskej činnosti.
7.8.6. V prípade, že Zákazník odstúpi od online uzatvorenej zmluvy, prevádzkovateľ mu bez zbytočného odkladu a v každom prípade v súlade s úmyslom odstúpenia vráti zaplatenú sumu za všetok tovar. ako je uvedené v článkoch 7.5.2 a 7.5.3 do 14 dní od doručenia jeho oznámenia. Vrátenie peňazí bude uskutočnené formou dohodnutou medzi Zákazníkom a prevádzkovateľom pod podmienkou, že Zákazníkovi nebude v dôsledku transakcie účtovaná žiadna provízia.
7.8.7. Zákazník môže vrátiť zakúpené produkty a zrušiť nákup výlučne na základe tejto zmluvy.
7.8.8. Zákazník je povinný uhradiť prevádzkovateľovi reálne náklady, ak spotrebiteľ uplatní svoje právo na výpoveď po začatí plnenia.
7.8.9. V prípade chybného plnenia je zákazník povinný bezodkladne – najneskôr do 48 hodín od prijatia – informovať prevádzkovateľa, ktorý prevezme všetky dodatočné finančné náklady spojené s výmenou chybných položiek.
7.8.10. Ak Zákazník zruší svoju Objednávku po chybnom plnení, pričom odmietne možnosť identickej výmeny, je povinný znášať náklady na vrátenie produktu.
7.8.11. Ak zákazník preukázateľne vyskúša/prezrie produkt v Showroome Sincere (1165 Budapest, Margit utca 114., budova 22. /alebo v Showroome na Slovensku.) a následne si ho zakúpi osobne na mieste alebo požiada o objednávku od Sincere Kft. – bez ohľadu na materiál/farbu daného produktu – neplatí 14-dňové právo na odstúpenie od zmluvy.
7.9. Kupóny Sincere
7.9.1. Prevádzkovateľ môže poskytnúť kupóny, ktoré je možné odpočítať z celkovej sumy a môže upraviť spôsob ich preplatenia bez toho, aby si zákazníci mohli nárokovať kompenzáciu za ukončenie alebo zrušenie ich vyplácania. Kupón vždy obsahuje kvalifikačnú zľavu a jedinečný identifikátor, ktorý je potrebné zadať pri platbe na stránke https://sincere.sk/ a je možné ho použiť len na nákup produktov na stránke https://sincere.sk/ .
7.9.2. Zľavové kupóny sú dostupné na základe nasledujúcich kritérií:
7.9.2.1. Ponúkanie kupónov za vernosť zákazníkov alebo iné kompenzačné aktivity: prevádzkovateľ informuje svojich zákazníkov e-mailom, ak je prijatý kupón na určitú výhodu alebo ako kompenzáciu za oneskorené alebo zrušené produkty. Zákazník si musí kupón aktivovať pomocou jedinečného identifikátora uvedeného na kupóne pri platbe.
7.9.3 Sincere kupóny majú obmedzenú dobu platnosti (použitia). Môžu sa použiť pri prvej objednávke a budú automaticky odpočítané po zadaní kódu kupónu. Kupóny staršie ako 6 mesiacov budú automaticky vymazané a zmiznú z užívateľského účtu Zákazníka. Zľavy nie je možné zameniť za eurá a nie je možné ich využiť nikde inde, iba na webovej stránke: www.sincere.sk. Kupóny je možné použiť len v užívateľskom účte, pre ktorý boli špeciálne vystavené, nie je možné ich preniesť na iné užívateľské účty a nemožno ich použiť na nákupy iných zákazníkov.
7.9.4 V prípade podozrenia z podvodu v procese získavania a používania kupónov si prevádzkovateľ vyhradzuje právo jednostranne zrušiť celú distribúciu a použitie kupónov Sincere bez toho, bez toho, aby mal Užívateľ právo požadovať náhradu alebo hodnotu predmetného kupónu.
7.9.5 V prípade článku 7.9.1, kedy sú produkty úplne alebo čiastočne uhradené kupónom, vrátená suma nemôže byť prevedená na bankový účet uvedený Zákazníkom, ale v prípade vrátenia produktov, kupón v rovnakej hodnote bude vydaný znova a bude ho možné použiť iba pre https://sincere.sk na ďalšie nákupy.
- Podozrenie z podvodu
 
8.1. Prevádzkovateľ nikdy nepožaduje od svojich Zákazníkov alebo Členov dôverné informácie, ako sú účty/kreditné karty alebo osobné heslá, akýmikoľvek prostriedkami komunikácie (telefón/SMS/e-mail/atď.).
8.2. Zákazník/Člen preberá plnú zodpovednosť, ak svoje dôverné údaje prezradí tretej strane.
8.3. Prevádzkovateľ sa zrieka akejkoľvek zodpovednosti v prípade, že Člen/Zákazník bude poškodený treťou osobou, ktorá tvrdí, že je zamestnancom/zastupuje záujmy prevádzkovateľa, ale nie preukázateľne.
8.4. Zákazník alebo Člen informuje prevádzkovateľa o každom experimente alebo teste prostredníctvom akýchkoľvek kontaktných údajov.
8.5. Prevádzkovateľ nepodporuje SPAM (nevyžiadanú poštu). Každý člen/zákazník, ktorý na webovej stránke výslovne uvedie svoju e-mailovú adresu, môže svoj priradený zákaznícky účet kedykoľvek zrušiť.
8.6. Komunikácia (napr. e-mail) iniciovaná prevádzkovateľom obsahuje úplné a presné identifikačné údaje alebo kontaktné údaje odosielateľa v čase prenosu obsahu.
8.7. Nasledujúce účely by sa mali považovať za pokusy o podvod proti webovej stránke/obsahu a/alebo prevádzkovateľovi:
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo trestne stíhať každého, kto sa pokúsi alebo dosiahne tento cieľ:
8.7.1. prístup k akýmkoľvek údajom iného Člena/Zákazníka prostredníctvom účtu alebo akýmikoľvek inými prostriedkami.
8.7.2. zmena alebo úprava obsahu webovej stránky www.sincere.sk alebo akéhokoľvek obsahu listov zaslaných Zákazníkovi/Členovi prevádzkovateľom
8.7.3. ovplyvňujúci výkon serverov, na ktorých beží webová stránka.
8.7.4. umožniť akejkoľvek tretej strane, ktorá nemá potrebné zákonné oprávnenie, akýmkoľvek spôsobom sprístupniť alebo sprístupniť obsah zaslaný prevádzkovateľom Členovi/Zákazníkovi, ak nejde o legitímnu osobu príjemcu.
8.8. Snaha o získanie kupónov Sincere podľa článku 7.9, prostredníctvom falošného účtu (použitím iných ako skutočných mien, viacerých účtov toho istého používateľa alebo identity iných osôb) predstavuje pokus o podvod a bude mať za následok zrušenie získaných výhod, zablokovanie prístupu na webovú stránku a postúpenie sťažnosti príslušným orgánom.
- Obmedzenie zodpovednosti
 
9.1 Prevádzkovateľ nenesie žiadnym spôsobom zodpovednosť voči akémukoľvek členovi/zákazníkovi, ktorý používa webovú stránku alebo obsah iným spôsobom, ako je uvedené v rámci článkov všeobecných podmienok.
9.2 V prípade, že sa Zákazník domnieva, že akýkoľvek Obsah zaslaný prevádzkovateľom akýmkoľvek spôsobom porušuje autorské alebo iné práva, môže kontaktovať pre podrobnosti s prevádzkovateľom na základe informácií popísaných v kontaktných údajoch, na e-mailovej adrese sincere.slovakia@gmail.com.
9.3 Prevádzkovateľ nezaručuje Zákazníkovi prístup k webovým stránkam alebo službám, ak nedokončí kroky procesu registrácie prostredníctvom stránky, a neautorizuje sťahovanie a používanie obsahu sčasti a/alebo úplné na úpravu, reprodukovanie obsahu čiastočne alebo úplne, kopírovanie alebo využívanie akéhokoľvek obsahu akýmkoľvek iným spôsobom, prenos akéhokoľvek obsahu, akejkoľvek tretej strane bez predchádzajúceho písomného súhlasu prevádzkovateľa.
9.4 Prevádzkovateľ nezodpovedá za obsah, kvalitu alebo povahu webových stránok, na ktoré sa možno dostať prostredníctvom odkazov v obsahu, bez ohľadu na charakter odkazov. Majitelia týchto stránok nesú plnú zodpovednosť za ich obsah.
9.5. Prevádzkovateľ je oslobodený od akejkoľvek zodpovednosti voči Zákazníkovi, ak ten používa webové stránky a/alebo obsah prenášaný akýmikoľvek prostriedkami (elektronicky, telefonicky atď.) prostredníctvom webových stránok, e. -poštou alebo zamestnancom spôsobí členovi, zákazníkovi a/alebo akejkoľvek tretej strane zapojenej do prenosu obsahu škodu akejkoľvek povahy.
9.6. Prevádzkovateľ neponúka žiadnu priamu ani nepriamu záruku, že:
Služba 9.6.1 spĺňa potreby zákazníkov
9.6.2. služba bude neprerušovaná, bezpečná alebo bez chýb
9.6.3. produkty/služby prijaté bezplatne alebo zaplatené službou budú spĺňať požiadavky alebo očakávania zákazníka
9.7. Z nákupov, špeciálnych ponúk, nákupných akcií, reklamy alebo akéhokoľvek typu vzťahu/prepojenia/transakcie/spolupráce atď. medzi Zákazníkom alebo akýmkoľvek, kto uskutoční nákup priamo alebo nepriamo prostredníctvom webovej stránky. (nevýhradný zoznam) prevádzkovatelia webových stránok, správcovia systému a/alebo vlastníci v žiadnom prípade nenesú zodpovednosť za akékoľvek vzťahy vyplývajúce v rámci ustanovení Všeobecných obchodných podmienok.
10. Nepredvídané a neočakávané udalosti
10.1 Okrem prípadov, keď nie je výslovne uvedené inak, žiadna zo zmluvných strán uzavretej a prebiehajúcej zmluvy nezodpovedá za úplné alebo čiastočné, predčasné a/alebo nesprávne nesplnenie ktorejkoľvek zo svojich povinností vyplývajúcich zo zmluvy, ak splniť príslušnú povinnosť bola spôsobená predchádzajúcim upozornením, ktoré bolo spôsobené nevídanou udalosťou.
10.2. Zákazník alebo právny zástupca zákazníka, ktorý sa odvoláva na vyššie uvedenú udalosť, je povinný bezodkladne a úplne informovať druhú zmluvnú stranu o vzniku udalosti a prijať akékoľvek opatrenia, ktoré má k dispozícii na zmiernenie následkov udalosti.
10.3. Zákazník alebo zákonný zástupca zákazníka, ktorý sa odvolá na vyššie uvedenú udalosť, je oslobodený od plnenia tejto povinnosti len vtedy, ak mu v tom bráni udalosť.
10.4. Ak sa vyššie uvedená udalosť neskončí do 15 dní odo dňa jej vzniku, každá zmluvná strana má právo oznámiť druhej zmluvnej strane ukončenie zmluvy bez toho, aby ktorákoľvek zmluvná strana mohla požadovať od druhej zmluvnej strany akúkoľvek inú náhradu.
10.5. Zákazník, ktorý sa odvolá na nepredvídateľnú udalosť, musí preukázať nemožnosť splnenia svojej povinnosti do 30 dní od vzniku udalosti, avšak v rámci článku 10.3.
10.6 Za výnimočných okolností (nie vinou prevádzkovateľa) a z dôvodu náhodnej udalosti (napr. nehoda prepravcu alebo dodávateľa) sa môže stať, že nebude možné dodať produkt, v tom prípade môže Zákazník získať zľavový kupón (podľa uváženia prevádzkovateľa a v závislosti od situácie), ktorý môže neobmedzene použiť na nákup produktu na stránke https: //sincere.sk/, ako je napísané v časti 7.9.
11. Súdny spor
11.1 Používanie/návšteva/zobrazenie/atď. akéhokoľvek obsahu odoslaného Zákazníkovi prevádzkovateľom webových stránok a/alebo https://sincere.sk/. a/alebo prenosom (elektronickým, telefónnym a pod.) vyhlasujete, že súhlasíte so „Všeobecnými obchodnými podmienkami“.
11.2. Akýkoľvek spor, ktorý môže vzniknúť medzi Zákazníkom a prevádzkovateľom alebo partnermi https://sinceree.sk je možné vyriešiť zmierom. Ak to nebude možné, bude spor riešený príslušným súdom podla sídla prevádzkovateľa alebo príslušným súdom na adrese Zákazníka v súlade s platnými zákonnými ustanoveniami.
- Záverečné ustanovenia
 
12.1 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo vykonať akékoľvek zmeny týchto “VOP” ako aj akékoľvek zmeny svojej webovej stránky/štruktúry webových stránok/služieb, ako aj akékoľvek zmeny obsahu bez predchádzajúceho upozornenia Zákazníka.
12.2. V rámci ustanovení “VOP” nenesie prevádzkovateľ žiadnu zodpovednosť za chyby, ktoré sa môžu z akéhokoľvek dôvodu vyskytnúť na webovej stránke, vrátane vykonaných zmien, nastavení atď. zo strany správcu webu.
12.3. Prevádzkovateľ si v súlade s platnými zákonmi vyhradzuje právo umiestniť reklamné bannery akéhokoľvek charakteru na ktorúkoľvek stránku webu.
- Kontakt a ďalšie informácie
 
13.1. Ak máte akékoľvek otázky, návrhy alebo sťažnosti týkajúce sa https://sincere.sk/, kontaktujte nás na čísle +421918122493 od pondelka do piatku v čase od 9:00 do 15:00 alebo na adrese sincere.slovakia@gmail.com.
13.2. Akékoľvek pripomienky, otázky, spätná väzba, nápady, návrhy, iná komunikácia alebo informácie týkajúce sa webovej stránky https://sincere.sk/, ktoré sa týkajú prevádzky alebo vývoja webovej stránky, zostávajú majetkom prevádzkovateľa https://sincere.sk/.
